صندوق توسعه ملی در مسیر حمایت از واحدهای اقتصادی

در نتیجه پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی، صندوق توسعه ملی آمادگی خود برای حمایت از واحد‌های اقتصادی استان را اعلام کرد.

قناعت در دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه ملی که با محوریت ارائه راهکار‌های عملیاتی به منظور تخصیص تسهیلات ارزی به طرح توسعه کویر تایر انجام شد، از اهتمام این صندوق در حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته تشکر کرد.

او  به جایگاه کویرتایر در اقتصاد خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکت کویرتایر با سهم ۲۰ درصدی، در تولید تایر‌های سواری در کشور نقش بسزایی دارد.

استاندار گفت: کویر تایر با اجرای  طرح توسعه و سرمایه گذاری ، به تولید تایر ماشین آلات معدنی، اتوبوسی، باری و کشاورزی خواهد پرداخت.

 قناعت گفت: این طرح با اشتغالزایی خوبی که به همراه دارد در رفع بیکاری منطقه بسیار مؤثر است و می‌تواند به توسعه خراسان جنوبی کمک بسزایی کند.

او با تأکید بر دانش بنیان بودن این طرح، گفت: ورود شرکت‌های دانش بنیان به اجرای این طرح در راستای تحقق شعار سال، " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"، دانش فنی را به کشور منتقل خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق توسعه ملی نیز با تأکید بر حمایت‌های این حوزه از طرح‌های سرمایه گذاری، گفت: باید زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم و از این ظرفیت در توسعه کشور بهره ببریم.

غضنفری از آمادگی صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در راستای حمایت از واحد‌های اقتصادی خبرداد و گفت: واحد‌های اقتصادی و سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلات ارزی و ریالی در قالب نظام نامه، ضوابط و شرایط صندوق توسعه ملی بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.