تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی از مرز هزار نفر گذشت

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشگی مشهد از افزایش تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در این استان خبر داد.

محمد پهلوان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۹ بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز جامع سلامت و اورژانس‌های استان مراجعه کردند که نسبت به روز‌های گذشته افزایش داشته است.

او گفت: بهترین راهکار برای پیشگیری از این بیماری، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در دورهمی است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشگی مشهد: در حوزه بیماران بستری نیز روند افزایشی است و در این راستا همکاری و مشارکت مردم بیش از پیش مورد تاکید است.

پهلوان گفت: در یک روز گذشته ۱۵۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۴۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

او گفت: همچنین از مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی ۸۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۶۵ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
هنوز از دوهفته دیگه معلوم خواهد شد سویه جدید در راه هست نمی‌دانم چرا مدارس با تعداد بالا باز شدن لطفا به گوش مسئولین برسانید گرفتار میشیم
آخرین اخبار