خصوصیات گوشی Galaxy S۲۰ FE ۲۰۲ سامسونگ

گوشی Galaxy S۲۰ FE ۲۰۲۲ Edition با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی عرضه شد.

سامسونگ به تازگی از گوشی Galaxy S۲۰ FE ۲۰۲۲ رونمایی کرد که به طور انحصاری برای کاربران کره جنوبی در دسترس است. در ادامه به برخی از خصوصیات این گوشی جدید می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛گوشیS۲۰ FE ۲۰۲۲ سامسونگ  دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی S-AMOLED است که وضوح Full HD+ را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش سوراخ پانچ Infinity-O نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. قسمت جلویی Galaxy S۲۰ FE ۲۰۲۲ دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و پنل پشتی آن دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + ۱۲ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۸ مگاپیکسلی (تله فوتو، با OIS) سه گانه است.

Galaxy S۲۰ FE ۲۰۲ سامسونگ

در زیر کاپوت این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸۶۵تعبیه شده همچنین گوشی جدید سامسونگ دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. با این حال اطلاعاتی از قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم دستگاه در دست نیست.

گلکسی S۲۰ FE ۲۰۲۲ دارای شاسی دارای رتبه IP۶۸ است. برای امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. به گفته GSMArena، این همان گلکسی اس ۲۰ FE است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.  براساس گزارش‌ها، قیمت این دستگاه ۵۷۴ دلار و در رنگ‌های سفید، صورتی و مشکی است.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.