۱۲ کشته و زخمی در تیراندازی طی یک کنسرت در دالاس

طی یک تیراندازی در یک کنسرت در شهر دالاس ایالت تگزاس آمریکا یک تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش بخش تصویری «آسوشیتدپرس» پلیس شهر دالاس در ایالت تگزاس می‌گوید براثر تیراندازی یک کنسرت خیاباتی یک نفر کشته شده و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد در ساعت ۱۲:۱۳ دقیقه به وقت محلی روز یکشنبه، نیرو‌های پلیس دالاس گزارشی از تیراندازی در یک کنسرت دریافت کردند. افسران پلیس در بررسی محل تیراندازی جسد «کلون دیجووانی گیلمور» جوان ۲۶ ساله را در نزدیکی سکوی اصلی کنسرت پیدا کردند.

این جوان براثر اصابت گلوله به سرش در محل تیراندازی کشته شد. ۱۱ نفر دیگر که در این کنسرت حضور داشتند نیز پس از تیراندازی زخمی شده و توسط خودرو‌های شخصی دیگر افراد و یا آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نزدیک محل تیراندازی انتقال داده شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از افراد زخمی شده در وضع وخیم قرار دارد، اما سایر افراد زخمی شده در وضع با ثباتی قرار دارند.

روز گذشته نیز طی یک تیراندازی کور در ایالت کالیفرنیا آمریکا دست‌کم سیزده تن کشته شدند. این تیراندازی یکی از ده‌ها مورد تیراندازی است که در روز‌های اخیر در تگزاس قربانیانی برجای گذاشته است. در تیراندازی در شهر «آستین» که میزبان جشنواره سالانه جنوب شرقی است‏، ۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. همچنین در یک میهمانی تولد در شهر «هیوستون» نیز چهار نوجوان هدف تیراندازی قرار گرفته و یکی از آن‌ها کشته شد. در «آرکانزاس» نیز پس از تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در روز شنبه یک نفر کشته شده و ۲۷ تن دیگر زخمی شدند.

براساس تحقیقی که با بودجه دولت آمریکا صورت گرفت، مشخص شد تیراندازی‌های کور در آمریکا روندی رو به فزونی داشته و شمار تلفات این تیراندازی‌ها در حال افزایش است. بر اساس تحقیق صورت گرفته، بیشتر افرادی که این دست اقدامات خشونت آمیز را مرتکب می‌شوند دچار آسیب های روحی بوده یا در وضعیت بحرانی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار