راهکار یک کشاورز برای فراری دادن میمون ها از مزرعه ذرت!

راهکار یک کشاورزی هندوستانی برای مراقبت از مزرعه ذرت خود در برابر هجوم میمون ها به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

کشاورزان هندوستانی معمولا از ابزار‌های مختلفی برای حفاظت از محصولات مزارع خود و دورنگهداشتن حیوانات مهاجم استفاده می‌کنند. از جمله این ابزار‌ها استفاده از مترسک‌ها و حتی مانکن‌ها است، اما آیا تابحال در مورد مردی که لباس خرس تنبل به تن کرده و کار مترسک را انجام می‌دهد شنیده اید؟

باور کنید یا نه این واقعی است و در مزرعه‌ای در ایالت تلانگانا رخ داده است. یک کشاورز محلی در منطقه سیدیپت ایده منحصر به فردی را برای نجات محصولات کشاورزی خود از دست ممون‌ها و گراز‌های وحشی به کار گرفته است.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش Indian Express، «باسکار رِدی»، یک کشاورز اهل منطقه کوهِدا با استخدام شخصی لباس خرس تنبل به تن وی کرده و روزانه ۵۰۰ روپیه برای حفاظت از مزرعه خود به او پرداخت می‌کند. این کشاورز دارای ۱۰ هکتار زمین است که ۵ هکتار آن زیر کشت ذرت و بقیه سبزیجات مختلف است.

 خرس تنبل

باسکار در این باره گفت: من شخصی را استخدام کرده ام تا با پوشیدن لباس خرس تنبل و راه رفتن در مزرعه حیوانات را از مزرعه من دور کند. روزانه ۵۰۰ روپیه به وی پراخت می‌کنم. بنا به ادعای این کشاورز پس از بکارگیری این ایده جالب او از شر حیوانات مزاحم خلاص شده و میمون‌ها که مزاحمان همیشگی به شمار می رفتند تنها یک بار تلاش کردند تا وارد مزرعه وی شوند.

محصول کشاورزی

برچسب ها: خرس تنبل ، مزرعه ذرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با عرض سلام اقا یون گول این نامردا رانخورین چون گارانتی نمیدن الکیه همسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
اینجوری باشه رباتهای خرسی و پلنگی رو بعنوان مترسک تو مزارع راه بندازن بهتره
آخرین اخبار