باید مدیران به تفکر دولت اعتماد داشته باشند

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مدیرانی در راس کار باشند که به تفکر دولت اعتماد داشته باشند.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور مدیران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای این شهرستان در سالن شهید فهمیده خنداب برگزار شد.

آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه مطالبی گفت: پشتوانه و از خود گذشتگی مردم است که باعث شده این انقلاب مسیرش را ادامه دهد و باید مدیرانی انتخاب شوند و در راس کار باشند که اعتماد به دولت و تفکر دولت داشته باشند و علاقمند خدمت به مردم باشند و شعارسال نقشه راهشان باشد.

آصفری همچنین در مصاحبه با خبرنگارما با اشاره به مشکلات و کمبود‌ها پزشک متخصص قلب در بیمارستان مهر خنداب از نبود دستگاه اکو قلب در بیمارستان گلایه کرد و گفت: مقرر شده یک دستگاه اکو به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تا یک ماه اینده خریداری شود.

جذب اعتبارات برای روستا‌ها و شهرستان، استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین و سمن‌ها و بسیج برای پیشبرد اهداف، مراقبت از بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، تلاش در جهت عمران و آبادانی روستاها، جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی و نزاع‌ها بکار گیری اتباع بیگانه مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.