تعیین آخرین مهلت برای متقاضیان خرید چلسی

متقاضیان خرید باشگاه چلسی تا قبل از روز ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) باید مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کنند.

به نقل از اسکای اسپورتس، بانک تجاری نیویورک (گروه راین) که مسئولیت فروش باشگاه چلسی انگلیس را بر عهده دارد، از متقاضیان خرید این باشگاه خواست آخرین مبلغ پیشنهادی خود را تا قبل از روز ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) به این بانک ارائه دهند تا چلسی در ماه می مالک جدید خود را بشناسد.

حالا متقاضیان چلسی این فرصت را خواهند داشت که پیشنهاد‌های بهتری را برای خرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ارائه دهند.

Sportsmail آخر این هفته فاش کرده بود که کنسرسیوم‌هایی که مشتاق خرید چلسی هستند به دنبال شفافیت در مورد این هستند که آیا می‌توانند پیشنهاد‌های اصلی خود را افزایش دهند یا نه، و حالا بانک راین تایید کرده که اکنون ارائه پیشنهاد جدید مجاز است.

استفان پاگلیوکا، مالک مشترک بوستون سلتیکس، آخرین نفری بود که در لیست نهایی چهار نفره برای خرید چلسی در روز جمعه حضور داشت. خانواده ریکتس مالک تیم بیسبال شیکاگو کابز، سر مارتین بروتون، رئیس سابق لیورپول، و تاد بوهلی مالک تیم لس آنجلس داجرز، دیگر متقاضیان حاضر در این رقابت هستند. حداقل دو نفر از چهار خریدار قصد دارند پیشنهاد خود را افزایش دهند.


بیشتر بخوانید


آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی در ابتدا نزدیک به سه میلیارد پوند برای فروش این  باشگاه می‌خواست. با توجه به شرایط جدید ممکن است خواسته او برآورده شود و یا مبلغ پیشنهادی حداقل به رقم مدنظر او بیش از پیش نزدیک خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار