کاهش قابل توجه متقاضیان خرید چلسی

به گزارش رسانه انگلیسی تعداد متقاضیان خرید باشگاه فوتبال چلسی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

در حالی که پیش از این ۲۰ فرد و گروه برای خرید باشگاه چلسی ابراز علاقه کرده بودند، حالا به گزارش اسکای اسپورت تعداد مشتریان خرید این باشگاه به طرز فاحشی کاهش یافته است.

یک کنسرسیوم به رهبری تاد بولی، مالک مشترک تیم بیسبال لس آنجلس داجرز و مارتین بروتون، رئیس سابق باشگاه لیورپول و بریتیش ایرویز، در فهرست نهایی خرید باشگاه فوتبال چلسی قرار خواهند گرفت.

 رومن آبراموویچ میلیاردر روس که دولت انگلیس به دلیل جنگ اوکراین تحریم‌هایی را علیه او اعمال کرده چلسی را به فروش گذاشته شده است.

گروه Raine که چلسی را می‌فروشد، قرار است به زودی  لیست خریداران بالقوه را اعلام کند.


بیشتر بخوانید


بنا بر گزارش ها، پیشنهاد مشترک خانواده ریکتز(مالک تیم بیسبال شیکاگو کابز ) و کن گریفین مالک صندوق سرمایه گذاری  نیز احتمالاً در فهرست نهایی قرار خواهد گرفت.
در پیشنهادهای شرکت مدیریت دارایی Centricus، شرکت املاک و مستغلات نیک کندی لندن، و استفان پالوکا، مالک مشترک بوستون سلتیکس و تیم فوتبال آتالانتا ابهاماتی وجود دارد.

در همین حال، گزارش شده است که پیشنهاد‌های تعدادی از پیشنهاد دهندگان، از جمله وودی جانسون، مالک نیویورک جتس، برای خرید چلسی رد شده است. پیشنهاد‌های شرکت سرمایه گذاری Aethel Partners و گروه رسانه‌ای سعودی نیز با شکست مواجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار