دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

نمایندگان مجلس به انتصابات ورود نکنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به توصیه رهبری بیشتر توجه کنند و در انتصابات و امور اجرایی ورود نکنند چراکه شان نماینده قانونگذاری است.

محمود الله مرادی گفت: ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به امور اجرایی و عزل و نصب‌ها، نظارت را برای آن‌ها سخت خواهد کرد.

او گفت:  همه دستگاه‌ها و مسوولین برای خدمت به مردم دست به دست هم دهند. همچنین دغدغه بیکاری، معیشت و رسیدگی به محرومین اولویت است و باید مسوولین به آن توجه کنند.

الله‌مرادی حضور مستمر استاندار و نماینده، ولی فقیه در میان مردم شهر‌ها و روستا‌های استان را تحسین برانگیز خواند و از دیگر مسوولان هم خواست آن‌ها را الگو قرار دهند.

او می گوید: از افرادی که تعهد و تخصص دارند باید بهره گرفته شود و  از استاندار می‌خواهیم از نیرو‌های ارزشی در مناصب استفاده کرده و به جریانات سیاسی توجه نکند.

الله‌مرادی گفت: جهاد تبیین وظیفه تک تک مردم است و با اعتبار و بودجه عملی نمی‌شود و رسانه خط مقدم مقابله با جبهه ضد فرهنگی دشمن است و همانطور که در زمان دفاع مقدس لشکر‌های داوطلب به جبهه رفته و ساماندهی می‌شدند باید لشکر‌هایی در فضای مجازی سازماندهی شود.

به گفته او: دشمن به شدت به دنبال سیاه نمایی است و لازمه مبارزه با این سیاه‌نمایی، بصیرت، درک صحیح و حرکت جهادگونه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در هر جامعه در حال ترقی و پیشرفت افرادی پیدا می‌شوند که به بیت‌المال دست درازی کنند، اما انقلاب ما انقلاب فقرا و کوخ نشین‌ها بود و حتی اگر مسوولی در سطح رییس جمهور شیوه زندگی اشرافی‌گری داشته باشد در مسیر انقلاب نیست.

الله‌مرادی می گوید: عده‌ای فرصت طلب نمی‌گذارند امید‌هایی که با روی کار آمدن دکتر رییسی در دل مردم زنده شد، شکوفا شود.

به گفته او: آرمان انقلاب اسلامی خدمتگذاری به مردم است و امام راحل هم بر آن تاکید کرده بود، بنابراین مسوولان هم باید اینگونه باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر می گوید: این ستاد مخالف شادی مردم نیست، اما مقابل بی بند و باری و ابتذال قرار می‌گیریم البته وظیفه تک تک مردم است که نسبت به ارزش‌های جامعه حساس باشند.

او گفت: نوروز در کردستان اینگونه نبوده است و اگر به سنت‌ها رجوع کنیم حقوق همه رعایت شده و شادی مردم ضایع نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.