۶ شهر فارس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونا در استان فارس، ۶ شهر اقلید، خرم بید، سرچهان، خُنج، کوه چنار و ممسنی در وضعیت قرمز قرار دارد.

دکتر سید وحید حسینی در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با توجه اهمیت ایمن سازی جامعه در برابر کرونا، برای تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندانشان به مراکز واکسیناسیون در سراسر استان مراجعه کنند تا بتوانیم سال جدید را با سلامت، آغاز کنیم و در خروج از این بحران سهیم شویم.

او با دعوت از همه مردم استان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آستانه نوروز و در روز‌های پایانی سال گفت: در این ایام شاهد حضور مردم در مراکز خرید پرتردد و شلوغ هستیم که با بی توجهی برخی افراد نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک همراه است و اینگونه سهل انگاری‌ها می‌تواند موجب به خطر افتادن سلامت خانواده‌ها شود.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به تلاش بازرسان بهداشت در همه استان برای نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: این بازدید‌ها در ایام نوروز نیز با نظارت ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری دیگر اصناف و سازمان‌های مرتبط ادامه دارد و با صنوف متخلف که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار