توزیع ۱۳۰۰ تن اقلام تنظیم بازاری در ارومیه

سرپرست جهاد کشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی ارومیه گفت: یک هزار و ۳۰۰ تن کالا از مجموع ۲ هزار و ۲۷۰ تن کالای تنظیم بازاری تخصیصی به استان در سه ماه اخیر در این شهرستان توزیع شده است.

پرویز امجدی  گفت:۹۷۸ تن از مجموع کالاهای ذکر شده شامل برنج، روغن و مرغ اکنون در حال توزیع است.

سرپرست جهاد کشاورزی ارومیه  می  گوید: از آذر ماه سال جاری تاکنون ۴۶۰ تن برنج هندی و ۵۹۴ تن برنج تایلندی رده (ب) و ۱۶۷ تن مرغ منجمد، ۲۴.۲۶ تن روغن صنف و ۴۵ تن تخم مرغ  در سطح شهرستان توزیع شده و برنامه ریزی برای توزیع گسترده اقلام اساسی در ایام پایانی سال و شب عید در دستور کار دارد.

او گفت: ۲ هزار و ۸۹۸ فروشگاه عرضه مواد غذایی و نانوایی نیز در سطح شهرستان بازدید و ۳۷۵ متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گفته سرپرست جهاد کشاورزی؛ در حوزه کالاهای اساسی ۲ هزار ۵۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای و توزیع مواد غذایی صورت گرفته که در یک هزار و ۷۳۷ بازدید ۳۵۷ فقره پرونده با ارزش ۲ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او می گوید: از دوم اسفند جاری و تحویل بازرسی حوزه آرد و نان به این قرارگاه، ۴۰۴ مورد بازرسی انجام و ۱۱۱ پرونده به ارزش یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال برای متخلفین تشکیل شده است.

امجدی گفت:به منظور رصد و پایش بازار و مبارزه به هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار هر گونه کالای اساسی، با همکاری فرمانداری شیفت های بازرسی افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.