مدیر تعاون روستایی استان:

میوه شب عید آذربایجان غربی به حد کافی تامین شده است

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان میوه مورد نیاز شب عید استان به حد کافی تامین شده است و هیچ گونه کمبودی در تامین سیب و پرتقال مصرفی شب عید استان وجود ندارد.

میرجمال ساداتی امروز ۱۵ اسفند در چهل و چهارمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که در محل سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد، گفت: با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بیش از هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال جهت تامین میوه شب عید تدارک و در سردخانه‌های منتخب ذخیره سازی شده است.

ساداتی می گوید: با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری ها، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط این میوه‌ها در مرکز عرضه منتخب مناطق شهری و روستایی با نظارت قرارگاه امنیت غذایی در روز‌های پایانی سال به صورت گسترده عرضه می‌شود.

او گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بیش از هزار تن پرتقال از شهر‌های شمالی کشور و ۱۰۰ تن سیب درختی استان زیر نظر کارشناسان سازمان و با رعایت استاندارد‌های موجود خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

ساداتی می گوید: قیمت نهایی این اقلام بعد از تصویب در شورای راهبردی ستاد تنظیم بازار استان اعلام و در جایگاه‌های عرضه توزیع می‌شود که پیش بینی می‌شود این اقلام تا ۱۵ فروردین در سراسر استان و ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.