اجرای طرح ملی عیدانه استاندارد در آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد ویژه ایام نوروز هم زمان با سراسر کشور با هدف صیانت از حقوق شهروندان در استان نیز آغاز شد.

منصور جلایر گفت: بنابر تاکید سازمان ملی استاندارد ایران بر اجرای طرح ویژه نظارتی عیدانه استاندارد در ایام نوروز، این طرح در آذربایجان غربی نیز از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا  ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، با رویکرد نظارت و بازرسی بر مراکز عرضه اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی می گوید: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز با هدف صیانت از حقوق شهروندان و با اولویت مراکز عرضه مواد غذایی، بهداشتی، شوینده‌ها، قطعات خودرو، ترازو‌های مورد استفاده در میادین میوه و تره‌بار، نازل‌های سوخت مایع در جایگاه‌های عرضه، تجهیزات شهر بازی و زمین‌های بازی و آسانسور‌ها و پله برقی‌ها اجرا می‌شود.

به گفته وی این طرح نظارتی ویژه عیدانه به مدت یک ماه توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده در راستای اطمینان بخشی کیفیت کالا و خدمات اجراء خواهد شد.

جلایر گفت: در طول مدت اجرای این طرح، بازرسان این اداره کل به منظور کنترل بر کیفیت کالا‌ها و خدمات ارائه شده بع مردم به صورت مستمر و روزانه از مراکز عرضه و خدمات سطح استان بازدید و نظارت به عمل می‌آورند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی ضمن دعوت مردم به همکاری با این نهاد نظارتی، گفت: مردم می‌توانند با استفاده ازسامانه پیامکی کشوری به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد اجناس مختلف را پیامک کنند و تمام اطلاعات آن محصول را مشاهده کرده و در صورت مشاهده کالا‌هایی که اعتبار آن‌ها تأیید نشد یا فاقد علامت استاندارد معرفی شدند، موضوع را از طریق شماره تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.