در بسته حوادث دوشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ بخوانید؛

سارقان مسلح جاده اندیمشک دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق مسلح جاده ای و شرور سابقه دار در دام پلیس اندیمشک

سرهنگ جواد مراونه در بیان جزئیات این خبر گفت: در جهت مبارزه با مخلان نظم و امنیت به ویژه سارقان مسلح در اندیمشک، ماموران کلانتری ۱۱ پس از هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی و دستگیری وارد عمل شدند.

او گفت: ماموران در همین ارتباط با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک سارق مسلح را که از افراد شرور و سابقه دار بوده، شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک افزود: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف کشف و یک دستگاه خودرو تیبا متعلق به متهم بکار رفته در سرقت‌ها نیز توقیف شد.

سرهنگ مراونه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت مسلح جاده‌ای اعتراف کرد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرعت عمل پلیس اهواز در دستگیری سارق خودرو

سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۲۶ با رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی نامحسوس پس از اعلام وقوع سرقت خودروی پراید نقره‌ای از محل، عوامل تخصصی و گشت پلیس در کمترین زمان ممکن سارق را با خودروی سرقت طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو و محتویات اعتراف کرد، افزود: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرد مسلح در تور پلیس شوشتر گرفتارشد

سرهنگ بیگدلی می‌گوید: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طی یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگی با دادستان انقلاب و عمومی انقلاب، تور‌های ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان برقرار و کارکنان این فرماندهی در قالب تیم‌های عملیاتی، اقدام به پایش و کنترل تردد‌ها به شهرستان شوشتر می‌نمایند.

او افزود: فردی به هویت ح_ط مسلح به سلاح جنگی کلت کمری و دو تیغه خشاب و ۱۴ تیر فشنگ، دستگیر شد.

دستگیری سارق اماکن دولتی با ۱۱ فقره سرقت در رامهرمز

سرهنگ محمد محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی در شهرستان رامهرمز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ حین گشت زنی هدفمند و فعال یک سارق را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز می‌گوید: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن دولتی در این شهرستان معترف و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه از قبیل: شیرآلات، کابل برق، وسایل ساخت و ساز ساختمان، وسایل الکتریکی و ابزار آلات کشف شد.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه در همین ارتباط ۳ مالخر نیز دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای در دام پلیس آگاهی گرفتار شدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۷ فقره سرقت (۱۱ فقره سرقت موبایل قاپی، ۱۵ فقره سرقت منزل و مغازه و یک فقره سرقت بعنف طلاجات از بانوان) معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه در همین ارتباط مالباختگان شناسایی شدند، می‌گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

برچسب ها: بسته حوادث ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.