قدردانی جنبش فتح از سوریه به دلیل حمایت از پناهندگان فلسطینی

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح از مهمان نوازی سوری‌ها که به حفظ هویت پناهندگان فلسطینی در کشورشان کمک کردند قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جبریل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح بر حمایت از مقاومت ملت فلسطین تاکید و از مهمان نوازی سوری‌ها که به حفظ هویت پناهندگان فلسطینی در کشورشان کمک کردند قدردانی کرد.

جبریل رجوب در سخنانی خطاب به فلسطینیانی که در سوریه زندگی می‌کنند گفت: ان شاء الله در قدس و در کشور مستقل خودمان با یکدیگر دیدار می‌کنیم.

وی از ملت سوریه به سبب مهمان‌نوازی و حمایت از فلسطینیان و تامین شرایط لازم برای حفظ هویت آن‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: به همه فلسطینی‌ها و سوری‌ها درود می‌فرستیم.

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح درباره اوضاع محله شیخ جراح و دیگر مناطق قدس اشغالی گفت: اسرائیل تلاش می‌کند سراسر سرزمین فلسطین را از طریق شهرک سازی و تغییرات جغرافیایی و جمعیتی در سراسر خاک فلسطین، آنجا را اسرائیلیزه کند.

رجوب ادامه داد: وجب به وجب خاک فلسطین و قدس و همه فلسطینیان جزء اهداف ماشین سرکوب رژیم اشغالگر قرار دارند و محله شیخ جراح و سلوان و دیگر مناطق قدس بیشتر هدف اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قرار دارند و این کار‌ها با حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد و جامعه بین المللی نیز در برابر این اقدامات سکوت کرده است.

وی درباره مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین و نیاز‌های این مقاومت و نقش رهبری فلسطین برای تقویت مقاومت و پایداری فلسطینیان در این مناطق گفت: تلاش ما این است که همه لوازم مقاومت و پایداری را برای فلسطینیان چه در کرانه باختری یا نوار غزه یا قدس فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: فلسطین ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار