شبکه فاضلاب اهواز ۲ ساله به سامان می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: طبق وعده رییس جمهور مبنی بر اتمام کار شبکه فاضلاب اهواز، تلاش می شود این مهم طی دوسال آینده به سرانجام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد رضا کرمی نژاد گفت: اکنون از ۲۵۶ کیلومتر مسیری که باید اصلاح و درست می شد ۸۰ درصد انجام شده و بقیه آن نیز در حال انجام است.

به گفته کرمی نژاد علاوه بر فعالیت برای توسعه شبکه فاضلاب، به صورت همزمان پیمانکارانی برای بازسازی آسفالت خیابان هایی که در اثر احداث شبکه فاضلاب آسیب دیده اند درحال فعالیت بوده و کار تعدادی از خیابان ها به اتمام رسیده و آماده شده است.

اکنون در ۱۶۹ جبهه کاری بر روی شبکه فاضلاب شهر اهواز فعالیت در جریان است که در ۸۲ جبهه آن قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت دارد و در ۸۷ جبهه کاری هم پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان به فعالیت مشغول هستند.

روزهای اخیر نیز توافقی با شهرداری شهر اهواز صورت گرفت تا در کنار پیمانکاران آب و فاضلاب نسبت به آسفالت خیابان ها اقدام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دو تصفیه خانه این شهر در حال احداث است که تصفیه خانه شرق آن وارد مدار شده و تصفیه خانه غرب نیز با پیمانکار مربوط درحال انجام است و تلاش می شود پیش از موعد به بهره برداری برسد.

گفته می شود امسال دولت سیزدهم اعتبارهای خوبی برای این کار در نظر گرفته و در زمان های مناسب تزریق های لازم صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.