مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

اجرای پروژه فاضلاب اهواز در ۱۶۹ جبهه کاری فعال است

کرمی نژاد گفت: در حال حاضر در ۱۶۹ جبهه کاری در شهرستان اهواز طرح‌های فاضلاب فعال هستند تا بتوانیم مشکل فاضلاب اهواز را با اجرای این طرح‌ها حل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد رضا کرمی نژاد گفت:   از این ۱۶۹ جبهه کاری فعال، ۸۲ جبهه با کمک  قرارگاه خاتم در حال انجام است و ۸۷ جبهه کاری دیگر نیز از سوی  پیمانکاران شرکت آبفا اهواز در حال انجام است.

به گفته او  در این ۸۷ جبهه کاری که از سوی آبفا در حال انجام است، باید ۲۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرایی شود که از این میزان ۱۱۹ کیلومتر آن بحث توسعه شبکه فاضلاب است و تاکنون ۹۵ کیلومتر از آن انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  پیش از این  در مصاحبه‌ای گفته بود تا پارسال در اهواز ۵۳۰ خیابان مشکل پس زدگی فاضلاب داشتند که با اقدام انجام شده مشکل اغلب این خیابان برطرف شده است.

به گفته او  پارسال در اهواز ۳ هزار نقطه دارای مشکل پس زدگی فاضلاب وجود داشت و  اکنون این مناطق مشکل خاصی از نظر پس زدگی فاضلاب ندارند.

 افزایش مشکلات ناشی از فاضلاب اهواز باعث شد تا مقام معظم رهبری شخصا به این موضوع ورود کنند و اعتبار ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار