کاخ کرملین:

پوتین استقلال دونتسک و لوهانسک را به رسمیت می‌شناسد

ولادیمیر پوتین قرار است دو جمهوری استقلال طلب در شرق اوکراین را به رسمیت بشناسد.

باشگاه خبرنگاران جوان – کاخ کرملین اعلام کرد پوتین استقلال دو منطقه استقلال طلب دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین را به رسمیت خواهد شناخت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنابر اعلام کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده است استقلال دونتسک و لوهانسک واقع در شرق اوکراین را به زودی به رسمیت خواهد شناخت.

گفتنی است ساعاتی پیش ولادیمیر پوتین اعلام کرده بود قرار است امروز در خصوص به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک تصمیم گیری کند. پوتین در پایان نشست شورای امنیت فدرال روسیه که در خصوص تحولات بحران اوکراین برگزار شده بود، در خصوص به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک گفت: همکاران محترم، من به نظرات شما گوش کردم و امروز در این خصوص تصمیم گیری می شود.

همچنین شایان ذکر است ساعاتی پیش رسانه‌های خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین خبر دادند.

شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: انفجار‌های شدیدی در مناطق شمالی و غربی دونتسک به وقوع پیوسته است. این در حالی است که شبکه العربیه نیز اعلام کرد رسانه‌های روسیه از شنیده شدن صدای انفجار‌های پی در پی در حومه لوهانسک در شرق اوکراین خبر دادند. شبکه آر تی روسیه نیز اعلام کرد صدای گلوله باران در حومه دونتسک و لوهانسک شنیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار