برای واحد‌های دانش بنیان مجوز تولید صنعتی صادر شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌ها برای واحد‌های دانش بنیان در مقیاس نیمه صنعتی و صنعتی در استان مجوز تولید صنعتی صادر کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - داود شهرکی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان گفت: واحد‌های دانش بنیانی که ظرفیت تولید در مقیاس صنعتی و نیمه صنعتی دارند دستگاه‌های اجرایی باید برای صدور مجوز تولید صنعتی آن‌ها اقدام کنند تا فعالیت این واحد‌ها استمرار پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت مسائل واحد‌های نوآور، خلاق و دانش بنیان پارک علم و فناوری در زمینه اخذ مجوز‌های مربوطه برای فعالیت یا فعالیت واحد‌های تولیدی در مقیاس نیمه صنعتی برگزار شد.

او گفت: اخذ مجوز‌های لازم برای این است تا واحد‌ها بتوانند در بازار فروش یا عرضه محصول در فراخوان‌ها یا استعلام‌های دستگاه‌های اجرایی شرکت کنند.

شهرکی می گوید:در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد واحد‌های تولیدی ظرف یک هفته برای اخذ مجوز مراجعه کنند و روند صدور مجوز در دستگاه‌های متولی طی شود و اگر با مشکلی مواجه شدند دوباره اعلام کنند تا در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شرکت گاز استان، تا پایان سال شرایط استفاده از گاز برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کامبوزیا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار