حمایت از فعالیت سامانه‌های مجازی فروشگاهی

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان زنجان گفت: زنجان در استفاده از سامانه‌های مجازی توزیع اقلام اساسی پیشرو است.

  باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - جعفری گفت: استان زنجان به عنوان استان پیشرو در ایجاد و به کارگیری  از سامانه‌های مجازی برای توزیع اقلام اساسی بوده و با هدف حفظ کرامت انسانی  و جلوگیری از ایجاد صف،استاندار زنجان ایجاد و توسعه این سامانه‌ها را در دستور کار خود قرار داده.

او گفت: در حال حاضر چهار فروشگاه مجازی در استان زنجان در حال فعالیت بوده و دو فروشگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای ورود به عرصه خدمت رسانی هستند.

او با بیان اینکه از این فروشگاه‌ها دو سامانه فعال و بومی استان زنجان که دارای امکانات انباری و حمل و نقل مناسبی بوده‌اند به عنوان سامانه‌های منتخب، در حال عرضه اقلام اساسی تنظیم بازاری با حمل و تحویل رایگان به درب منازل هستند، گفت: خوشبختانه در استان زنجان با علاقه‌مندی و مشارکت مدیران دو سامانه بومی، بخش خصوصی که با مراجعه به فضای مجازی قابل دسترسی بوده و خود این فروشگاه‌ها نیز در  زنجان تبلیغات گسترده‌ای برای معرفی خود انجام داده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه، در حال حاضر برنج، شکر، مرغ گرم و تخم مرغ و گوشت قرمز را با نرخ مصوب تنظیم بازاری، در سبد عرضه دارند، می گوید: یکی از فروشگاه‌ها در زمینه عرضه عموم اقلام فروشگاهی و تنظیم بازاری اعم از خشکبار و اقلام پروتئینی فعالیت داشته و دومی در حال حاضر در حوزه توزیع خشکبار و میوه و تره بار فعال بوده که حتی سیب زمینی تنظیم بازار را نیز عرضه داشته است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: هم استانی‌ها با توجه به شرایط کرونایی فعلی نیازی به مراجعه حضوری برای تامین اقلام تنظیم بازار نداشته و می‌توانند با ثبت سفارش در یکی از این دو سامانه، متناسب با نیاز خانوار، کالای خود را بدون پرداخت هزینه حمل در درب منزل دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه حوزه فعالیت سامانه‌های فروشگاهی فعلا در  زنجان بوده و سازمان جهاد کشاورزی از سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی و فعالیت سایر سامانه‌های فروشگاهی در تمام شهرستان‌ها حمایت می‌کند و توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری را با اولویت از طریق این سامانه انجام خواهد داد، گفت: بازار مجازی در عرصه بازرگانی و تجارت، آینده روشنی داشته و قطعا فضای مناسبی برای فعالیت علاقه‌مندان در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.