نعیم قاسم: اسرائیل از مقامات بحرین سواری می‌گیرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین اعلام کرد این کشور در خیالی باطل است.

باشگاه خبرنگاران جوان - «شیخ نعیم قاسم» با محکومیت سفر «نفتالی بنت» به بحرین اعلام کرد این سفر در راستای اقدامات خیانت‌آمیز سران بحرین انجام گرفت.

براساس گزارش المنار، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در این خصوص گفت: «سران بحرین خیال می‌کنند که با عادی سازی روابط در قبال مردم خود اقدامی صحیح انجام دادند، زیرا اسرائیل رژیمی است که تنها به منافع خود می اندیشد، اسرائیل از بحرین درحال سواری گرفتن است. بحرین باید فلسطین را ببیند که اسرائیل آن را اشغال کرده و کودکان آن را به زندان می‌اندازد تا فلسطین را به طور کلی حذف کند.»

او درخصوص اقدامات سفارت آمریکا در لبنان علیه حزب‌الله نیز اعلام کرد این جنبش خاری در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی است، زیرا توانسته خاک خود را از اشغالگری‌های این رژیم نجات دهد، به مردم خدمت کند و در مقابل انحرافات بایستد.

در راستای محکومیت سفر بنت به بحرین جنبش حماس نیز در این خصوص اعلام کرد اقدام بحرین در میزبانی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که مسئول ادامه جنایات و تجاوزات علیه فلسطینی هاست، محکوم می کند.

صلاح البردویل، نماینده عضو شورای قانونگذاری فلسطین با اشاره به تظاهرات مردم بحرین در خاک این کشور در اعتراض به سفر بنت به بحرین و عادی سازی روابط به مردم این کشور تبریک گفته و از ملت‌های اصیل، کشور‌های عربی و اسلامی خواست عادی سازی روابط را رد، سازشکاران را رسوا و آنان را از لحاظ ملی، سیاسی و اخلاقی طرد کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سالگرد انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه به این کشور برای اولین بار سفر کرد. مردم بحرین در اعتراض به این سفر در خیابان‌ها لاستیک به آتش کشیدند، مغازه‌ها را بستند و خانواده‌های شهدا و بازداشتی‌های سیاسی هم با روشن کردن شمع مقابل خانه‌هایشان بر موضع یکپارچه ملت بحرین در تداوم راه انقلاب تا دستیابی به اهداف عالی آن تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار