دوره آموزش مهارت‌های کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد در خوزستان برگزار می‌شود

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه مددجویان این نهاد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ناجی عبیاوی این سخنان را در حاشیه جلسه‌ای که با حضور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان و معاونت اشتغال این نهاد و همکاران آنان و همچنین نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید اظهار کرد.

او گفت: این نشست به منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه گروه سنی جوان تحت حمایت امداد برگزار گردید.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در خصوص نحوه برگزاری دوره‌ها، تقویم اجرایی و آزمون نهایی شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته عبیاوی با توجه به پشتوانه علمی و تجربی جهاد دانشگاهی در اجرای دوره‌های کارآفرینی و دوره‌های تخصصی اشتغال محور، اجرای دوره آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به گروه هدف تحت حمایت امداد با نظارت وزارت ورزش و جوانان از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی همانند سایر دوره‌های آموزش مقدماتی اشتغال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی فراگیران برگزار می‌شود.

عبیاوی افزود: توسعه و بهبود نگرش‌ها، مهارت‌ها و ارتقای توانایی‌های افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش، اطلاعات و فرصت‌های نوین برای راه‌اندازی کسب و کار جدید به عنوان هدف غایی این دوره در نظر گرفته شده است.

اتصال مشاغل خانگی به بازار، بازاریابی و فروش محصولات و آموزش و زنان سرپرست خانوار و جوانان از اهداف دیگر این طرح بیان شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضارنجبر
۱۶:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
میتوانم بلوک تولیدکنم باتعداد۳نفرکارافرینی انجآم بدم