پیروزی سخت سپاهان برابر سایپا در شب سقوط آذرباتری به لیگ دسته یک والیبال

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، تیم‌های سپاهان اصفهان و مقاومت یزد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، تیم‌های سپاهان اصفهان - سایپا تهران و آذرباتری ارومیه - مقاومت یزد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم‌های سپاهان و مقاومت یزد از سد حریفان خود عبور کردند.

خودروسازان سایپا در نهایت با نتیجه سه بر دو مقابل یکی از مدعیان قهرمانی گوی و میدان را واگذار کردند تا از صعود به پلی‌آف ناامید شوند. در این دیدار فولاد مبارکه سپاهان در ست‌های سوم، چهارم و پنجم موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۲ بر ۲۰ شد. نارنجی پوشان نیز در ست‌های اول و دوم به امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ رسیدند و یک امتیاز از این بازی گرفتند.

شاگردان رحمان محمدی راد با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به عدد ۲۰ رساندند و با کسب ۲۰ پیروزی، ۴ شکست و ۵۹ امتیاز  صدر نشین لیگ برتر والیبال ماندند. سایپایی‌ها هم با شکست در این دیدار، با کسب ۸ پیروزی، ۱۶ شکست و با ۲۶ امتیاز به رده دوازدهم جدول لیگ برتر والیبال رسیدند.

در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم، تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی سه بر یک مقابل آذرباتری ارومیه، صاحب ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز شد و در رتبه چهارم باقی ماند. یزدی‌ها در این رقابت موفق به ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ در ست‌های دوم، سوم و چهارم به سود خود شدند. آذرباتری ارومیه نیز در ست اول به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ رسید.

شاگردان طلوع کیان با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۶ رساندند و با کسب ۱۶ پیروزی، ۸ شکست و ۴۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ باقی ماند. آذرباتری ارومیه هم با شکست در این دیدار، با کسب ۶ پیروزی و ۱۸ شکست و با ۱۸ امتیاز ضمن تثبیت جایگاه خود در قعر جدول لیگ والیبال سقوط خود به لیگ دسته یک والیبال را قطعی کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار