لیگ برتر والیبال؛

مقاومت یزد راهی پلی آف شد/ فرار شهرداری ارومیه از بحران

رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  در ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال، چند دیدار‌ به صورت همزمان در شهر‌های مختلف برگزار شد.

 

 

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ -  سایپا تهران صفر

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان بعد از صعود به رتبه هفتم در پایان هفته بیست‌ودوم، امروز در حالی از سایپا میزبانی کردند که برای صعود به پلی‌آف نیاز به پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر دارند. همین مسئله هم انگیزه‌ای شد تا در تقابل با سایپا به پیروزی سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ دست یابند.

فولاد سیرجان با کسب دوازدهمین پیروزی، ضمن جبران شکست سه بر صفر دور رفت مقابل سایپا، در جدول رده‌بندی ۳۵ امتیازی شد.

شهرداری ورامین یک -  لبنیات هراز آمل ۳

لبنیات هراز آمل که تا پایان هفته بیست و دوم در رده سوم قرار داشت، این هفته با پیروزی برابر شهرداری ورامین جواز صعود به مرحله پلی‌آف را به دست آورد.

این دیدار درحالی با نتیجه سه بر یک و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ در ست‌های دوم، سوم و چهارم به سود آملی‌ها تمام شد که شهرداری ورامین تنها در ست اول به پیروزی ۲۸ بر ۲۶  رسید.

این پانزدهمین پیروزی برای لبنیات هراز آمل در لیگ برتر والیبال بود. شهرداری ورامین پیش از این در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل متحمل شکست شده بود.

مقاومت یزد ۳ –  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یک

در یکی از بازی‌های جذاب هفته، سالن شهداب میزبان دو تیم مقاومت یزد و فولاد مبارکه سپاهان بود. پیروزی در این بازی جایگاه مقاومت یزد در رتبه چهارم جدول را تثبت می‌کرد؛ اتفاقی که البته با چاشنی صعود به مرحله پلی‌آف برای یزدی‌ها رقم خورد تا شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با نتیجه سه بر یک و کسب امتیازات ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ در ست‌های دوم تا چهارم مقابل قهرمان نیم‌فصل به پیروزی برسند.  سهم فولاد مبارکه سپاهان از این دیدار تنها پیروزی در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ باشد.

پیش از این یزدی‌ها در هفته دهم با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان شکست خورده بودند.

شهرداری گنبد صفر –  شهرداری ارومیه ۳

شاگردان محمدرضا تندروان بعد از تحمل ۷ شکست تا پایان هفته بیستم و دوم، در تقابل شهرداری‌ها، در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۶ بر ۲۴ مقابل شهرداری گنبد به سومین پیروزی خود در دور برگشت دست یافتند.

شهرداری ارومیه با این برد، به چهاردهمین پیروزی خود در لیگ برتر رسید و صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شد. نماینده ارومیه پیش از این در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسیده بود.

هورسان رامسر ۳ -  آذرباتری ارومیه صفر

تقابل قعرنشینان در هفته بیست و سوم به سود هورسان رامسر تمام شد. جایی که شاگران مسعود آرمات موفق شدند با نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲ در ست اول و ۲۵ بر ۲۰ در ست‌های دوم و سوم، تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهند. پیش از این هورسان رامسر در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل آذرباتری به پیروزی رسیده بود.

هورسان با وجود پیروزی برابر آذرباتری ارومیه با توجه به نتایج دیگر مسابقات این هفته از صعود به مرحله پلی‌آف ناکام ماند تا در سه هفته باقی مانده مرحله مقدماتی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند.

پیکان تهران ۳ –  راه‌یاب ملل مریوان یک

شاگران پیمان اکبری در تیم پیکان موفق شدند در دیدار با راه‌یاب ملل مریوان، با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.

هرچند که راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ در ست اول بازی، استارت ناامید کردن مدعیان صعود را خیلی زود، زد، اما پیکان با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های دوم، سوم و چهارم کار را تمام کرد. پیش از این پیکان در هفته نهم با نتیجه سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان شکست خورده بود و این بازی حکم جدال انتقامی برای خودروسازان را هم داشت.

پاس گرگان ۳ – مس رفسنجان صفر

پاس گرگان به عنوان تیم هشتم جدول بازی خانگی مقابل مس رفسنجان را با نتیجه سه بر صفر به سود خود تمام کرد. شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس در حالی در این رقابت موفق شدند در هر ۳ ست با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسند که پیش از این در هفته دهم  نیز با نتیجه سه بر ۲ حریف رفسنجانی خود را شکست داده بودند.

با این پیروزی نماینده گرگان در جدول رده‌بندی صاحب یازدهمین برد و سی و چهارمین امتیاز خود شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار