لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ارومیه در بن بست محض/ مس رفسنجان بدون توقف در جمع مدعیان

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم پیکان تهران و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران و راه یاب ملل مریوان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان تهران توانست با نتیجه ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد و مس رفسنجان هم ۳ بر صفر راه یاب ملل مریوان را شکست داد تا جایگاه خود را در جدول مستحکم‌تر کند.

در اولین دیدار پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه میهمان شهرداری ارومیه بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ شاگردان محمدرضا تندروان را شکست دهد.

شاگردان پیمان اکبری با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۴ رساندند و با کسب ۱۴ پیروزی و ۸ شکست و ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند. شهرداری ارومیه هم با شکست در این دیدار، با کسب ۱۳ پیروزی و ۹ شکست و با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا بیش از پیش جایگاهش مورد تزلزل باشد.

در دیدار بعدی هم مس رفسنجان در سالن زاگرس میهمان راه یاب ملل مریوان بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ شاگردان آرش صادقیانی را شکست دهد.

شاگردان بادرنگین با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۲ رساندند و با کسب ۱۲ پیروزی و ۱۰ شکست و ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاد. راه یاب ملل هم با شکست در این دیدار، با کسب ۱۰ پیروزی و ۱۲ شکست و با ۳۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. شاگردان آرش صادقیانی با شکست در این دیدار جایگاه خود را به مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد سیرجان دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار