برگزاری دوره مشاوره رایگان خانوادگی در اشکذر و فیروزآباد و مجومرد

مسئول دفتر فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر از برگزاری دوره مشاوره رایگان خانوادگی در اشکذر، فیروزآباد و مجومرد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سید عباس میری اشکذری گفت: دفتر فعالین ازدواج اشکذر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با مشارکت فرمانداری، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دوره مشاوره رایگان خانوادگی در اشکذر، فیروزآباد و مجومرد برگزار کرد.

مسئول دفتر فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر گفت: خدمات مشاوره در زمینه‌های خانواده، ازدواج، تحصیلی و تربیت کودک و نوجوان با حضور اساتید دانشگاهی وکارشناسان مجرب به مراجعه کنندگان ارائه شد.

سید عباس میری اشکذری گفت: ۳۰ نفر از مشاورین آستان قدس رضوی و مرکز مشاوره سماء به ارائه خدمات مشاور رایگان در این دوره پرداختند.

او می‌گوید: مردم با مشکلات مختلف در جامعه ازجمله مسائل خانوادگی درگیر هستند که برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به مشاوره‌های تخصصی دارند که اینگونه مسائل هزینه‌بر است و به همین دفتر فعالین ازدواج اشکذر با تشکیل کارگروهی تخصصی و با استفاده از مشاورانی مجرب و به صورت رایگان سعی بر برطرف کردن گره‌ای و مشکلی از روی دوش مردم کرده است.

میری اشکذری گفت: تاکنون دو دوره مشاوره رایگان در شهرستان برگزار شده که دوره اول آن در آموزشگاه انبیاء روستا ابراهیم آباد رستاق و دومین دوره آن که در حوزه شهری است به طور همزمان در سه آموزشگاه شهید رجایی اشکذر، شهید مددی فیروزآباد و فاطمه الزهرا مجومرد برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار