گوگل در حال توسعه یک تبلت پیکسل مبتنی بر اندروید است

با توجه به مشاهدات و اخبار احتمالا گوگل ساخت یک تبلت اندرویدی را در دستور کار داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - از نظر سخت افزاری، گوگل در حال حاضر دارای طیف وسیعی از ابزار‌ها از جمله صفحه نمایش، گوشی‌ها و بلندگو‌های هوشمند را دارد و تنها چیزی که ندارد یک تبلت مجهز به اندروید است.

به گزارش سایت فون آرنا، هفته گذشته گزارشی ارائه شد که می‌گفت ریچ ماینر که در کنار اندی رابین اندروید را توسعه داده بود، مدیر ارشد فنی تبلت‌های اندرویدی گوگل شده و ظاهراً وظیفه ساخت تبلت‌های اندرویدی را بر عهده گرفته است. اکنون که گوگل در حال آزمایش نسخه بتای اندروید ۱۲ خود برای نمایشگر‌های با اندازه بزرگ با نام Android ۱۲L است، زمان مناسبی برای عرضه یک تبلت گوگل پیکسل مجهز به اندروید است.

هفته گذشته، LetsGo Digital تصاویر محصول یک تبلت پیکسل طراحی شده توسط طراح گرافیک ایتالیایی جوزپه اسپینلی را منتشر کرد. این تصاویر بر اساس حق اختراعی است که گوگل در سال ۲۰۱۹ در ژاپن ثبت کرده است. تبلت پیکسل گوگل که احتمالا از تراشه Google Tensor بهره خواهد برد، می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی موجود در سری پیکسل ۶ را به همراه داشته باشد.

تبلت پیکسل گوگل

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که گوگل قبلاً محصولی به نام Pixel Slate را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده بود. با این حال، این دستگاه یک تبلت اندرویدی نبود، بلکه یک دستگاه دارای سیستم عامل کروم با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با پردازنده ۱۴ نانومتری اینتل بود.

گفتنی است که هنوز هیچ چیز رسما اعلام نشده، اما کاملاً محتمل به نظر می‌رسد که گوگل یک تبلت پیکسل مجهز به اندروید بسازد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.