بستری ۱۶۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان ۱۶۹ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- دکتر جعفر زارعی‌زاده،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ظهر یکشنبه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۱۴ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، یک نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا خانمی با ۶۹ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

زارعی‌زاده با اشاره به اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۵ هزار و ۴۵۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند، عنوان کرد: تا کنون ۲۰۴۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.