معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام :

امام (ره) در جهان دو قطبی نظام اسلامی ایران را ایجاد کرد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: امام (ره) در عصر جهان دو قطبی با همراهی مردم ولایتمدار کشور نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - محمدسبحان حسنی  در مزار شهدای گمنام شهر ایلام ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: توکل و اخلاص امام (ره) باعث شد نظامی اسلامی برگرفته از آموزه‌های دین اسلام بدون هیچ وابستگی به شرق و غرب ایجاد شود.

او گفت: اقتدار امروز کشور در تمامی حوزه‌های نظامی و علمی مرهون خون شهداست که امیدواریم ما بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.

معاون استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم مسیر شهدا را ادامه می‌دهد و پاسدار آرمان‌های و اهداف شهدا و امام (ره) خواهد بود.

حسنی گفت: مردمداری و خدمتگذاری صادقانه به مردم مهم‌ترین هدف دولت سیزدهم است چرا که این انقلاب اسلامی را مردم با رهبری امام (ره) ایجاد کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین در سومین روز از دهه فجر پس از ادای احترام و قرائت فاتحه در مزار شهدای گمنام به دیدار همسر شهید قیصر مومنی از شهدای دفاع مقدس رفت.

حسنی در این دیدار گفت: پیروزی نظام اسلامی نتیجه مجاهدت‌ها و جانفشانی شهداست که به برکت خون این شهیدان در تمامی حوزه‌ها دارای اقتدار و پیشرفت هستیم.

معاون استاندار ایلام گفت: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و در تحقق آرمان‌های این عزیزان همواره ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.