مبارزه با قاچاق کالا باید با برنامه ریزی مشخص‌تری ادامه پیدا کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با انسجام بیشتری ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - رفیعی امروز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان با تأکید بر اینکه باید ریسک تخلفات را بالا ببریم، گفت: باید تغییر رفتار‌هایی را در برخورد با قاچاق کالا اعمال کنیم که  در این خصوص تدابیری اندیشیده شده است.

او می گوید: در این عرصه نیز شاهد برخی ناهماهنگی‌ها و خلاء‌های قانونی هستیم که این امر نباید اراده انجام کار درست را کاهش دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: این مهم موجب می‌شود با توجه به نقش هماهنگ کننده‌ای که ما در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم، بتوانیم مشکلات را به حداقل رسانده و هماهنگی‌ها را افزایش دهیم و در ارتباط با پشتیبانی‌ها، به لحاظ بحث‌های ستادی و لجستیک و دیگر مسائل باید پیگیری و هماهنگی لازم در این خصوص انجام شود.

او باتأکید بر اینکه باید مشکلات، نارسایی‌ها و ضعف‌ها در این خصوص مطرح شود، گفت: با تمرکز در این موضوع، اعضای متولی امر، ظرفیت‌ها را احصاء و مشکلات را مطرح و مکاتبه کنند تا مواردی که در اختیار استان زنجان است انجام و سایر موارد هم با همکاری دستگاه‌های ستاد مرکزی پیگیری و رفع شود.

رفیعی می گوید: تأکیدات رهبری بر امحای کالا‌های قاچاق است و بار‌ها بر این موضوع تاکید شده که مسأله فروش و یا امحاء طبق دستور قضایی انجام گیرد که مرجع این حوزه تعزیرات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم امسال نیز مراسم‌ها با شور و نشاط و حضور گسترده مردمی برگزار شود چرا که این دهه یادآور انقلاب اسلامی سال ۵۷ است و باید این مهم توسط مدیران هم تبیین شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.