اتمام طرح‌های نیمه‌تمام زنجان در اولویت است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت:با توجه به محدودیت های اعتباری و بر اساس تاکیدات دولت باید اتمام طرح های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - شعاعی با انتقاد از تعدد پروژه‌های نیمه تمام و عدم تأمین اعتبار کافی و به هنگام برای تکمیل این طرح ها، گفت: یکی از راهکار‌ها توجه جدی به تعیین تکلیف و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است.

او می گوید: در بحث نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی انجام گرفته به طوریکه در حال حاضر نزدیک به ۱۵ هزار واحد مسکن در دست پیگیری و احداث است که نسبت به میانگین کشوری و در مقایسه با استان‌های همجوار در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان تکمیل طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، تکمیل چند طرح فاضلاب شهری، تجهیز و توسعه چند واحد درمانی و بیمارستانی و اتمام فاز‌های احداث سد‌های استان را از جمله پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای حوزه‌های آب، راه و عمران شهری برشمرد.

شعاعی استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام استان را یکی دیگر از راهکار‌های تکمیل طرح‌ها دانست و گفت: با استفاده از قوانین مورد نظر در موضوع واگذاری به افراد دارای صلاحیت و توانمند بخش خصوصی می‌توان گام‌های موثری برداشت و از دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز انتظار می‌رود نگاه خود را نسبت به این موضوع معطوف کرده و با جدیت وارد عمل شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.