انقلاب اسلامی باید قدم به قدم تبیین شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: ایام الله دهه مبارک فجر باید فرصتی برای تحلیل و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم خصوصاً جوانان در گام دوم انقلاب باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما در جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه و اعضای شورای نخبگان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان  گفت: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بواسطه درایت‌ها و آینده‌نگری‌های حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب و سپس حضرت امام خامنه‌ای می‌گذرد؛ همگان از جمله دستگاه‌های اجرایی، نهادها و خصوصاً مدارس باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای مردم بازگو کنند.

تبیین انقلاب اسلامی به معنای تبیین اسلام و دین است که نشان از اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و ایستادگی بر غیرت دینی دارد؛ بازخورد روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه مهم و اثرگذار است. بعد از تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم پهلوی به مکان‌های مختلف، می‌توانستیم حتی به وضوح بازخورد فکر تبیین و تأثیرگذاری در بین اقشار مختلف مردم آن مکان را دید.

  نسل جوان را با روحیه فکر و جهاد تبیین باید تربیت کرد؛ باید کلمه به کلمه انقلاب تبیین شود و روحیه جهاد تبیین را گسترش داد، چرا که اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین نشود ممکن است به مرور زمان فراموش شود. انقلاب اسلامی باید قدم به قدم تبیین شود و لازمه آن نیز داشتن غیرت دینی، غیرت سیاسی و غیرت کاری است.

اننتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.