باید از تجارب بازنشستگان استفاده کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان‌ها و ادارات باید مستندسازی تجربیات ارزشمند بازنشستگان را به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت دانش مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت: باید تلاش کنیم زمینه ارتقا و توسعه خدمات رفاهی مطلوب به این عزیزان فراهم شود. این قشر، سال‌ها عمر خود را صرف خدمت به کشور کردند و سربلندی امروز کشور ثمره کار این عزیزان است و به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه و برجسته‌ای هستند.

تحقق اهداف پیش بینی شده در راستای پیشرفت و تعالی استان و حل مشکلات مردم نیازمند همکاری همه اقشار است و در همین مسیر بهره مندی از تجربیات بازنشستگان می‌تواند دستیابی به اهداف را تسریع کند. در جلسات شورای اداری مطالبات این قشر فرهیخته از ادارات و سازمان‌ها را به مدیران ابلاغ خواهیم کرد و حتماً تأکید می‌شود این خواسته‌ها در اولویت کار‌های اداری قرار گیرد.

باید فضا را به سمت توسعه کارآفرینی و اشتغال در زمینه کار‌های فنی سوق دهیم و از این طریق می‌توان با اعطای تسهیلات خوداشتغالی به توسعه کارآفرینی در جامعه کمک کرد. رهبر معظم انقلاب از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند و باید در برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی‌ها حتما این توصیف ماندگار را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ ط. پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.