جایگاه بزرگان کرمانشاه باید تقویت شود

استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه آمار آسیب‌های اجتماعی در پاوه و اورامانات بسیار پایین است و مردمان این منطقه انسان‌هایی قانع، صبور، صادق و تلاشگر هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیری مقدم گفت : هر چه جایگاه بزرگان و فرهیختگان در میان مردم تقویت شود ما جامعه بهتر و سالم تری خواهیم داشت و می‌توان بسیاری از مشکلات حاد را با کمک همین افراد فرهیخته و اثرگذار حل کرد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه توسعه گردشگری به عنوان یکی از محور‌های اصلی برنامه اشتغال زایی استان است در برخی از استان‌ها از بیابان، جاذبه گردشگری ساخته‌اند و شغل ایجاد کرده‌اند، ولی در استان ما منطقه‌ای مانند اورامانات با این همه زیبایی‌های بی نظیر و بی مانند، هنوز برای بسیاری از گردشگران ناشناخته مانده است.

باید صنایع دستی زیبا و اصیل منطقه اورامانات را معرفی کنیم و آن را به همه دنیا صادر کنیم.

متاسفانه طی این سال‌ها کرمانشاه را بیشتر با صفاتی مانند رتبه اول بیکاری، بزهکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی معرفی کرده اند و این تصویر نامناسب باعث بی رغبتی کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در استان شده است.

اینگونه مشکلات در سایر استان‌ها هم هست، ولی آن‌ها بیشتر تاریخ و فرهنگ استان خود را برجسته می‌کنند و کارآفرینان و گردشگران هم با رغبت بیشتری به آنجا می‌روند.

رهبر معظم انقلاب از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی و نگین غرب کشور یاد کردند و این یک توصیف و تصویر بسیار زیبا و ماندگار برای کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.