فکری: تلاش می‌کنم تا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تلاش و انگیزه ام را به کار می‌گیرم تا نتایجی در خور شان نفت مسجد سلیمان کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با پیکان گفت: پیکان از تیم‌های جوان و باانگیزه لیگ برتر است که شرایط خوبی در جدول دارد. تمام تلاش و انگیزه ام را به کار می‌گیرم تا نتایجی کسب کنیم که در خور شان نفت مسجد سلیمان باشد و در لیگ برتر بمانیم.

نفت مسجد سلیمان در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم باید در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف پیکان برود. نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر است و پیکان با ۲۲ امتیاز ششم است.

محمود فکری که فصل گذشته سرمربی نفت مسجد سلیمان بود و پیش از شروع لیگ بیست و یکم به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه از این تیم جدا شد، در پایان نیم فصل اول دوباره به مسجد سلیمان بازگشت تا هدایت تیم این شهر را برعهده بگیرد.

پیش از این فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان بود اما پس از شکست این تیم برابر صنعت نفت آبادان و درگیری لیدر نفت مسجد سلیمان با بازیکنان این تیم، او دیگر حاضر به ادامه کار در مسجد سلیمان نشد و حتی برای بازی این تیم برابر استقلال روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان حضور پیدا نکرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.