جمعیت الوفاق بحرین خواستار توقف کامل جنگ یمن شد

در پی کشته شدن ده‌ها نفر در حملات جنگنده‌های سعودی به یمن، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین خواستار توقف کامل جنگ در یمن شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین ضمن تاکید بر ضرورت توقف کامل جنگ در یمن بر لزوم آغاز روند سیاسی جدی که ضامن حفظ حق حیات و حاکمیت یمن باشد تاکید کرد.

در بخشی از بیانیه این گروه آمده است: جنگ ویرانگر است و کشتار غیرنظامیان و هدف قرار دادن زیرساخت‌ها و منازل مردم در حملات هوایی روز‌های اخیر چیزی جز ویرانی و بحران بیشتر به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اینترنتی مرآه البحرین، جمعیت الوفاق شهادت تعدادی زیادی از مردم یمن در یک روز را به ملت این کشور تسلیت گفت و آن را نشان دهنده وخامت اوضاع دانست.

روز جمعه بیش از هفتاد نفر در حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن کشته شدند که سه تن از آن‌ها کودک بودند؛ بنابراین گزارش، صلیب سرخ بین المللی نیز کشته و زخمی شدن بیش از یکصد نفر را در حملات به زندانی در صعده شمال یمن تایید کرد.  جنبش انصارالله یمن نیز به نوبه خود اعلام کردند جنگنده‌های ائتلاف در صعده مرتکب جنایت شدند. آن‌ها تاکید کردند این حملات نمی‌تواند ملت یمن را به زانو در آورد یا اراده آن را از بین ببرد بلکه باعث می‌شود ملت یمن با هر وسیله ممکن و با تمام قدرت به این حملات پاسخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار