کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان قرارگاه پشتیبانی اربعین در مرز چذابه

 مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: عملیات اجرایی ساختمان قرارگاه پشتیبانی اربعین شرکت توزیع برق خوزستان با هدف ارائه خدمات در زمینه آب و برق به زائران و خادمان سیدالشهدا در ایام اربعین در مرز چذابه آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سید یعقوب محمد مرادی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان قرارگاه اربعین در مرز چذابه  گفت: برای ما افتخار است در منطقه ای که قدمگاه شهدا بوده و امروز قدمگاه زائران سیدالشهدا است  اقدامات مورد نیاز را انجام دهیم.

به گفته  مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران  زیرساخت‌های ایجاد شده از طرف صنعت آب و برق در خوزستان به بهترین شکل انجام شده و  قرارگاه پشتیبانی صنعت آب و برق این تلاش جهادی را ادامه خواهد داد و شرکت توانیر نیز حمایت لازم را می کند تا تاسیسات پشتیبانی به بهترین شکل ایجاد شود .

این مقام مسئول می گوید: امکانات احداث شده در این محل همچون سیستم روشنائی، شبکه آب و فاضلاب کار بسیار بزرگ و قابل توجهی است.

او گفت: چذابه تنها پایانه مرزی کشور است که شبکه فاضلاب دارد.

مرادی می گوید: اجرای کارهای زیرساختی و فنی و مهندسی اقدامی ماندگار در مناطق مرزی بوده و یکی از قابلیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می دهد .

سالن قرارگاه پشتیبانی اربعین در مرز چذابه طبق تفاهم نامه با منابع طبیعی در قالب یک زمین یک و نیم هکتاری طراحی شده و شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو کار ساخت آن را به عهده دارند.

مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان ۲ گذرکاه مهم‌ تردد زائران اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.