رکورد جدید مبتلایان به کرونا در فرانسه

فرانسه با اعلام نزدیک به ۳۷۰ هزار مبتلای جدید به کرونا، رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرانسه با اعلام ۳۶۸ هزار و ۱۴۹ مبتلای جدید به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته بالاترین آمار ابتلا به کرونا را در این کشور از ابتدای همه گیری در فرانسه ثبت کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، پیش از این در تاریخ ۵ ژانویه این کشور با اعلام ۳۳۲ هزار و ۲۵۲ مورد جدید رکورد پیشین خود را ثبت کرده بود.

درحال حاضر سویه اُمیکرون کرونا در فرانسه سویه غالب است. همچنین اکنون ۳ هزار و ۹۶۹ نفر در بخش ویژه بیمارستان‌های فرانسه به سر می‌برند که به نسبت روز گذشته با افزایش ۶۵ نفری رو به رو بوده است. در کل نیز تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر به دلیل ابتلا به کرونادر بیمارستان بستری شده‌اند.

گفتنی است پیش از این نیز، وزیر بهداشت ایتالیا اعلام کرد دو سوم تخت‌های آی سی یو را بیمارانی اشغال کرده‌اند که واکسن دریافت نکرده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش «هانس کلاج» مدیر امور منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، با هشدار به سرعت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا، تخمین زد که تا دو ماه آینده نیمی از شهروندان اروپا به این سویه مبتلا شده باشند.

سویه اُمیکرون کرونا که اولین بار در آفریقا دیده شد، تاکنون به بسیاری از کشور‌ها رسیده و حتی در بسیاری از آن‌ها رکورد نیز زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار