فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌هایشان فراهم می‌کنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌های خودشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در کنگره بین المللی جبهه مقاومت "یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم" در مشهد گفت: همه جا لازم نیست ما به صورت مباشر حضور داشته باشیم هر جا که لازم باشد زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌های خودشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم بدون این که ما حضور داشته باشیم.

وی گفت: ما با تدبیر خودمان با دشمنان و جنایت ترور سردار سلیمانی برخورد می‌کنیم، رفتار و سبک و سیاق برخورد ما با سبک و سیاق و رفتار دشمن متفاوت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر عاقلانی در آمریکا پیدا شدند که با کسانی که جنایت ترور سردار سلیمانی را مرتکب شدند برخورد بکنند، این کار برای آمریکا بسیار کم هزینه‌تر است از این که فرزندان جبهه مقاومت که هیچ مرزی را نمی‌شناسند خودشان بروند و این انتقام را بگیرند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ریشه آمریکا به حول و قوه الهی از منطقه کنده خواهد شد البته بخش قابل توجهی از آن‌ها از منطقه ریشه کن شده اند و بقیه نیز ریشه کن خواهند شد.

کنگره بین المللی جبهه مقاومت "یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم" با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه و ده‌ها نفر از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) از کشور‌های یمن، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

در این کنگره علاوه بر سخنرانی سردار قاآنی، از سه کتاب درباره شهدای مدافع حرم رونمایی شد و فرزندان شهدای لشکر فاطمیون به اجرای سرود پرداختند همچنین از تعدادی از خانواده‌های شهدای سلامت قدردانی شد.

این کنگره در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و در این مراسم نام سالن کنفرانس این مجموعه به مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت تغییر یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۶ دی ۱۴۰۰
بهترین شیوه انتقام همین ورود به اجتماع و از داخل شدن به زندگی روزمره اونها و اقدامات اساسی در مقابل کارهایی که چندین سال هست که با کشور ما دارن انجام میدن رو انجام بدیم
آخرین اخبار