شهردار یزد مطرح کرد؛

بهمن، آغاز موج بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در یزد

شهردار شهر میراث جهانی گفت: بودجه‌های عمرانی امسال یزد کاملا به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد در دیدار مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از زمان شروع به کار مدیریت جدید در شهرداری یزد و با تصویب و هماهنگی شورای شهر بنا بر این گذاشته شد که عمده پروژه‌های نیمه تمام پراکنده در سطح شهر تکمیل شود.

او گفت: به دلیل محدودیت در بودجه امکان تکمیل تمام پروژه‌ها تا پایان امسال نیست.

محی الدینی گفت: در تلاشیم که پروژه‌های با اولویت بالا را امسال و سایر پروژه‌های نیمه تمام را در سال ۱۴۰۱ تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: تاکید ما بر این بود که امسال پروژه جدید عمرانی در سطح شهر یزد شروع نکنیم و اعتبارات موجود را به سمت تکمیل پروژه‌هایی ببریم که در حال حاضر با پیشرفت‌های فیزیکی مختلفی در سطح شهر پراکنده هستند و در صورتی که همینطور به حال خود رها شوند کم کم کارایی خود را از دست می‌دهند.

محی‌الدینی گفت: این اتفاق عمدتا در بوستان‌ها و خیابان‌ها بود و مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها از بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان سال به همین منوال ادامه پیدا می‌کند.

او گفت: سال آینده هم بخشی از بودجه را برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر قرار دهیم و بخش دیگر آن را به سمت پروژه‌های مورد نیاز و درخواست مردم که با نیازسنجی‌های صورت گرفته، ضرورت انجام آن مشخص شده است ببریم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: در حوزه فرهنگی هم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در ۱۴ راهبرد برنامه‌ریزی جدیدی انجام داده و تقریبا مسیر جدیدی در عرصه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در آن سازمان ریل‌گذاری شده و انشاالله در سال آینده به مرحله اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار