مردم فلسطین، شخصیت سال ۲۰۲۱ روزنامه کویتی+عکس

روزنامه کویتی با به تصویر کشیدن مبارزات و دلاوری‌های مردم فلسطین در دفاع از سرزمین خود در سال ۲۰۲۱، آن‌ها را به عنوان شخصیت سال انتخاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه القبس چاپ کویت نوشت: با پایان یافتن سال ۲۰۲۱ که عرصه بسیاری از رویداد‌های سرنوشت ساز عربی، منطقه‌ای و جهانی بود، روزنامه القبس، مردم قهرمان فلسطین را به عنوان شخصیت سال انتخاب کرد؛ به ویژه آنکه مردم فلسطین مثل همیشه، بهترین نمونه‌ها را در پایبندی به سرزمین و حق تاریخی خود ارائه کردند.

القبس با انتشار عکسی از موشک‌های شلیک شده مقاومت در آسمان فلسطین اشغالی در وصف دلاوری‌ها و مبارزات فلسطینی‌ها نوشت: شلیک موشک‌های مقاومت بیشتر به تابلو نقاشی شباهت داشت که هنگام سقوط بر سر اشغالگران، آسمان فلسطین اشغالی را مزین کرد. این صحنه ثابت کرد که موازنه رعب تحقق یافت. القبس درباره اسرای تونل آزادی نوشت: این چهار اسیر پس از فرار از زندان جلبوع که از نظر مهارت (در فرار از زندان) فراتر از فیلم‌های هالیوودی بود، ثابت کردند در انتهای تونل، نور (امید) وجود دارد.

این روزنامه در وصف عکس نمازگزار فلسطینی که بی توجه به حضور نظامیان صهیونیست نماز می‌خواند نوشت: او بدون توجه به یگان‌های صهیونیست و تفنگ‌های اشغالگران، با شکوه و تواضع نماز خود را در نخستین قبله گاه ادامه داد.

عکس شلیک به سرباز صهیونیست از نقطه صفر مرزی از دیگر عکس‌های برگزیده القبس بود که در وصف آن نوشت: چه بسا در بیشتر رمان‌های تخیلی به این صحنه اشاره نشده باشد,، اما اواخر اوت گذشته در غزه این اتفاق روی داد.

روزنامه القبس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار