اداره کل فرودگاه‌ها و نیروگاه اتمی بوشهر تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه‌‌ همکاری‌های علمی و آموزشی با محوریت سوانح و حوادث بین اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهمنامه‌ای به منظور تعیین چارچوب و تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با محوریت سوانح و حوادث بین اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر امضا شد.

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه مشارکت به‌هنگام در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی، همکاری در زمینه امدادرسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آتش نشانی برای مهار آتش سوزی و دیگر عملیات‌ها و برگزاری تمرین‌های مشترک امداد و نجات در طول سال در این تفاهم نامه آمده است.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: افزون بر این همکاری‌ها، از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه بالابردن ضریب ایمنی و حفاظتی شهر و شهروندان برای پیشگیری از حوادث انسانی، صیانت از تجهیزات، دارایی‌ها و محیط زیست با همکاری و همراهی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر است.


بیشتر بخوانید


کمال دهقان منشادی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که تجربه بالایی در کشور دارد، اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه‌های کشور است و فرودگاه شهدای بوشهر طبق استاندارد‌های بین المللی ایمنی هوانوردی در ایکائو(سازمان بین المللی هوانوردی) است.

رضا بنازاده رئیس نیروگاه اتمی بوشهر نیز گفت: نیروگاه خود را موظف می‌داند بر اساس توانمندی‌های موجود از دستگاه‌های مختلف کشور حمایت کند و این تفاهم برای حمایت متقابل به منظور توسعه خدمات ایمنی، سلامت و محیط زیست(HSE) و به منظور حفظ، نگهداری و ارتقای ایمنی فرودگاه‌های استان و نیروگاه اتمی بوشهر امضا شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.