در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجرای ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیک در نیمی از استان‌های کشور

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر در نیمی از استان های کشور ۱۰۰ درصد نسخه نویسی الکترونیک اجرایی شده است.

محمد مهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت اتصال مراکز درمانی به نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گفت: بیمه سلامت در بحث نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از سازمان های بیمه گر پیشگام بوده است و توانسته اقدامات خوبی را در اجرای کامل این طرح در کشور رقم بزند.

او گفت: میانگین کشوری اجرای نسخه الکترونیک در بیمه سلامت تا به امروز به ۹۵ درصد رسیده است، برخی استان‌های کشور زیرساخت‌های خیلی خوب و مطلوبی نداشتند، اما توانستند شرایطی نسبتا خوب را در این زمینه فراهم کنند، در حال حاضر در استان‌های دور دست ۱۰۰ درصد اتصال به نسخه نویسی الکترونیک در بخش دولتی و خصوصی داریم.

او ادامه داد: ۲ استان خراسان رضوی و تهران مشارکت زیر ۷۰ درصد داشتند، از ۱ دی، این ۲ استان با تلاش همکاران به بالای ۷۰ درصد اتصال رسیده اند و در حال حاضر در پایتخت پوشش نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ۷۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اقدام خوبی هست لطفا بیمه های تکمیلی هم بصورت الکترونیکی خدمت رسانی کنند وکاغذ بازی را کنار بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
پزشکان تهران حاضر نیستند نسخه الکترونیک بنویسند و داروخانه دفترچه بیمه سلامت را قبول نمی کنه و مردم متضرر می شوند چون نسخه کاغذی شون آزاد حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۱:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خیلی از دکترا هنوز از این کار امتناع میکنند و برای اینکه مالیات ندهند، زیر بار نسخه الکترونیک نمیرند..طمع و حرص و آز تو صنف پزشکان خیلی بالاست..
آخرین اخبار