سهم زنجان از مولدسازی دارایی‌های مازاد دولتی ۳۸۰ میلیارد تومان است

میرزایی گفت: سهم استان زنجان از محل مولدسازی دارایی های دستگاه های دولتی در لایحه بودجه سال آینده ۳۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین میرزایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در لایحه ۱۴۰۱، اختیارت فروش اموال مازاد و بلا استفاده دستگاه‌های دولتی، به استان ها واگذار شده و منابع حاصل از آن نیز به صورت ۱۰۰ درصدی به همان استان منتقل می شود.

گفتنی است بر اساس تبصره ۱۲ قانون بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا از این طریق بر اساس ماموریت‌های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در مجموع بودجه این استان در لایحه، هشت هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از این منابع در استان و قسمتی هم از طریق مرکز تامین خواهد شد.

میرزایی افزود: ۶ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان از این درآمدها باید در استان تامین شود و ۲ هزار میلیارد تومان باقیمانده نیز از طریق مرکز در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

او اظهار داشت: بخشی از درآمد استان در سال آینده بر اساس پیش بینی های انجام شده به میزان ۳۸۰ میلیارد تومان از محل فروش اموال دولتی خواهد بود که در این زمینه همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.