تیراندازی شناور‌های صهیونیستی به سوی ماهیگیران فلسطینی

شناور‌های رژیم صهیونیستی به سوی قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در ساحل شمال نوار غزه تیراندازی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، نیروی دریایی رژیم غاصب صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) به سوی قایق‌های ماهیگیران فلسطینی که در ساحل «السودانیه» در شمال نوار غزه حرکت می‌کردند، تیراندازی کرد.

قایق‌های صهیونیستی به سوی قایق‌های ماهیگیری فلسطینی که در منطقه ماهیگیری تعیین شده در فاصله دو مایلی (حدود ۳.۲ کیلومتر) به سمت دریای غزه حرکت می‌کردند تیراندازی کردند، اما خوشبختانه هیچ آسیبی از این حمله گزارش نشده است.

این در حالی است که ارتش لبنان نیز اعلام کرد که شناور‌های رژیم متجاوز دیروز، شنبه ۲۵ دسامبر (۴ دی ماه) در طی تنها ۴ ساعت دست‌کم ۷ تخلف دریایی خصمانه در آب‌های سرزمینی لبنان به انجام رسانده اند.

به گفته ارتش لبنان این تخلفات در فاصله ساعت‌های ۱۷:۲۰ لغایت ۲۱:۴۸ به وقت محلی در نزدیکی «رأس النقوره» با حداکثر فاصله ۴۶۲ متر به ثبت رسید.

در بیانیه ارتش لبنان همچنین آمده است که برخی از عناصر رژیم متجاوز صهیونیستی یک منور و چند گلوله آتش‌زا به سمت آسمان منطقه شلیک کردند. موضوع تخلفات رژیم صهیونیستی با هماهنگی نیروی موقت سازمان ملل در لبنان در حال پیگیری است.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته نیز ۲ بار حریم آب‌های منطقه‌ای لبنان در رأس النقوره در جنوب این کشور را نقض کرد و قایق‌های رژیم صهیونیستی تا مسافت ۳۹۰ متری وارد آب‌های منطقه‌ای لبنان شدند.

خبرگزاری «وفا» نوشت نیرو‌های صهیونیستی به طور مداوم ماهیگیران و کشاورزان مناطق مرزی با نوار غزه را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و مانع از کسب درآمد آن‌ها می‌شوند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ پس از پیروزی حماس در انتخابات پارلمانی دموکراتیک و به دست گرفتن قدرت در نوار غزه، محاصره شدیدتری را اعمال کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار