توجه به تنظیم بازار و معیشت مردم خواسته استاندار از مدیران

استاندارزنجان ازمعاونان خودخواست تابه سرانجام رساندن مصوبات سفر در بخش عمرانی و توجه به تنظیم بازارومعیشت مردم را اولویت معاونان خود اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در جلسه شورای اداری که بعد از ظهر امروز برگزار شد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بااشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) گفت: آن بانوی بزرگوار الگوی زنان و مردان عالم هستند و در صحیفه فاطمه (س) تمام مسائل مهم ائمه و اولاد ایشان در آن آمده و سراسر اخلاق، عرفان و معنویت است.

حجت الاسلام خاتمی به تکریم و معارفه معاونان استاندار زنجان اشاره کرد و افزود: در امر حکمرانی و اداره کشور جابجایی هامرسوم است اما تنها موردی که باقیات الصالحات مدیران خواهد بود، همان خدمت صادقانه به مردم است.

استاندار زنجان هم در این جلسه با قدردانی از معاونان سابق خود،گفت: مدیران می آیند و می روند و شاید یکی از ابزارهای به دست آوردن آخرت تصدی جایگاه مدیریت برای خدمت به مردم باشد.

او حرکت برنامه محور قابل رصد برای شکل دادن به رشد اقتصادی را ضروری دانست و از معاونان جدید خود خواست تا توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال، توجه به حوزه آب و به سرانجام رساندن مصوبات سفر در بخش عمرانی و سرمایه گذاری و توجه به تنظیم بازار و معیشت مردم را در اولویت برنامه های  خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.