معاونین استاندار زنجان منصوب شدند

مدیرروابط عمومی استانداری زنجان گفت:معاونین جدیدتوسعه مدیریت ومنابع استانداری،هماهنگی امورعمرانی ومعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، الهی سرشت مدیر روابط عمومی استانداری زنجان گفت: با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار زنجان، مرتضی شهامی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب و جایگزین سمانه شاددل شد.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد برق الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و پیش از این مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های زنجان و قزوین و مدیرکل دفتر مدیریت و فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری زنجان بوده است.

مدیر روابط عمومی استانداری زنجان ادامه داد: همچنین با حکم استاندار زنجان، سید محمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به جای مهرداد سلطانی منصوب شد.

الهی سرشت گفت: سید محمد شعاعی دارای مدرک دکترای عمران_آب از دانشگاه خواجه نصیر است و سابقه همکاری در طرح‌های عظیم انتقال آب و ساخت سد‌های بزرگ استان زنجان و عضویت در هیئت علمی گروه عمران دانشگاه زنجان را در کارنامه خود دارد.

او ادامه داد: در حکم دیگری از سوی محسن افشارچی استاندار زنجان، خلیل قاسملو به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب و جایگزین محمدرضا آبی‌پور شد.

مدیر روابط عمومی استانداری زنجان گفت: قاسملو دارای مدرک دکترای اقتصاد بین الملل از دانشگاه تبریز و مدرس دانشگاه زنجان است که پیش از این مدیرکل مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان زنجان بوده و سوابقی همچون همکاری در تدوین اسناد توسعه‌ای و ریاست گروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  را دارا است.

پیش از این نیز ابوالفضل رفیعی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و معرفی شده بود تا با انتصاب‌های اخیر مجموعه معاونین استاندار تکمیل شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.