در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تولید دوچرخه برقی برای اولین بار در کشور

مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: ما علاوه بر اینکه  تنها تولید کننده دوچرخه‌های برقی درکشور هستیم، کیت‌های برقی دوچرخه نیز تولید می‌کنیم.

بهروز شوشتری مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دوچرخه های برقی اظهار کرد: شرکت دانش بنیان ما علاوه بر اینکه  تنها تولید کننده دوچرخه‌های برقی درکشور است، کیت‌های برقی دوچرخه هم تولید می‌کند. با نصب کیت‌های برقی روی دوچرخه، این وسیله با استفاده از دسته گاز که مانند موتور سیلک می‌شود حرکت می‌کند. سنسور کمکی موجود در آن هم به رکاب زدن کمک می‌کند و هم می‌توانید از آن به عنوان دوچرخه عادی و وسیله ورزشی استفاده کنید.

او با اشاره به نمونه‌های وارداتی این محصول گفت: نمونه خارجی و وارداتی آن در کشور وجود دارد که دو برابر قیمت تولید داخلی این محصول است.

مدیر فروش این شرکت دانش بنیان ادامه داد: این محصول به تولید انبوده رسیده و به صورت محدود صادر می‌شود که در سال‌های آینده صادرات بیشتری انجام خواهد شد. دوچرخه‌های برقی در شرایط فعلی به برطرف کردن مشکلاتی مثل ترافیک و آلودگی هوا کمک بسیاری می‌کند.

او با اشاره به قیمت این دوچرخه اظهار کرد: قیمت این دوچرخه‌های برقی  ۲۰ میلیون تومان است که نسبت به موتور سیکلت صرفه جویی ارزی بالایی دارد.

شوشتری درباره تفاوت نمونه تولیدی و وارداتی این محصول گفت: قیمت این محصول وارداتی با امکانات پایین‌تر از نمونه داخلی تقریبا  ۳۵ میلیون تومان است. دوچرخه‌های وارداتی خدمات پس از فروش ندارند، اما دوچرخه‌های تولید شده در داخل دارای خدمات پس از فروش، سیستم کروز کنترل، سیستم فست شارژ برای شارژ سریع باطری است و  قدرت موتور دوچرخه‌ها ۵۰۰ وات و دارای دسته گاز است و در مقابل نمونه‌های وارداتی امکانات بیشتری دارد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
بردش چقده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
شتاب و سرعتش چقدره
آخرین اخبار