قاچاقچی لوله‌های کربن استیل در بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان جریمه شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاقچی لوله‌های کربن استیل به پرداخت هزار و ۵۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس گزارش مدیر کل گمرک منطقه ویژه انرژی پارس در مورد خروج غیرقانونی ۳ هزار و ۲۸۰ تن انواع لوله‌های کربن استیل، پرونده این تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان ارجاع شد.

او افزود: با دریافت استعلام مشخص شد که متهم با جعل اسناد گمرکی و قبوض انبار اقدام به خروج و فروش این مقدار لوله کرده است و بر همین اساس پس از احضار متهم، و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز اعلام کرد و حکم به پرداخت هزار و ۵۵ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت داد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بدون چشم‌پوشی و براساس قانون براساس رسالت‌های سازمانی با متخلفان برخورد می‌کند و هموطنان می‌توانند شکایت‌ها و گزارش‌های خود را از طریق شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.