درخشش مربی قزوینی در جشنواره قصه گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری این کانون رتبه نخست بخش بین الملل جشنواره قصه گویی کشور را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت : برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در مراسم اختتامیه این رویداد معرفی شدند که خوشبختانه شرکت کنندگان قزوینی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: لیلا ابراهیمی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، رتبه اول بخش قصه‌گویی بین الملل این جشنواره را کسب کرد.

این مسوول گفت: همچنین فاطمه محمدی عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربیگری آزاده آقا میرب‌ها و رها طاهری عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با مربیگری نسیم طاهری به عنوان برگزیده بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه معرفی شدند.

اروجی افزود: سارا طاهرخانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان هم در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

اروجی اضافه کرد: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز با شرکت قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل برخط (آنلاین) طی برگزاری مراسمی با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اظهار داشت: درخشش شرکت کنندگان قزوینی حاضر در این جشنواره قابل تقدیر است که امیدواریم این درخشش‌ها در جامعه فرهنگی و هنری قزوین روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار